Reklamation

Når du handler på www.simplegoods.dk, har du 14 dages fortrydelsesret.

Du har selvfølgelig også 2 års reklamationsret i henhold til gældende købelov.

Har du været uheldig at modtage en vare med fejl eller som er beskadiget? Så kan du enten få varen ombyttet eller pengene tilbage.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Har du en reklamation, så skal du sende en email til webshop@lenebjerre.com - HUSK at medsende billeder af produktet samt dit ordrenummer. 

TRANSPORTSKADER?

Vi anbefaler, at du kontrollerer din ordre for eventuelle fejl og mangler, så snart du har modtaget den. Skulle pakken have de mindste tegn på skader og er emballagen ikke intakt, bør du på stedet gøre indsigelse over for transportøren.

Skulle du være så uheldig, at din ordre bliver leveret med fejl eller skader, bedes du udfylde nedenfor eller kontakte os på telefon: +45 96 71 21 00.

TRANSPORTSKADER?

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: hello@simplegoods.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Har du yderligere spørgsmål?

I vores kundeserviceafdeling sidder vi altid klar til at hjælpe dig med alle de udfordringer eller spørgsmål, som skulle opstå, når du handler ved os.

Du kan koste os via email og telefon alle hverdage:

webshop@lenebjerre.com

+45 96 71 21 00

Mandag - torsdag: 09:00 - 15:00

Fredag: 09:00 - 13:00

Weekend & helligdage: Lukket