Fortrydelsesret og returnering

SÅDAN RETURNERER DU EN VARE TIL OS

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail hello@simplegoods.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. 

RETURNERING

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail hello@simplegoods.dk eller via telefon. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. Når du har taget kontakt til os, så vil du få tilsendt en returlabel, som har en værdi på DKK 39,-. Dette beløb vil blive trukket fra dit returbeløb, da du selv står for betaling af fragt.

Herefter skal varen tilbageleveres til:

  • Simple Goods DK
  • Skalhuse 10
  • DK-9240 Nibe
  • Mrk. Returnering

VARENS TILSTAND VED RETURNERING

Du er ansvarlig for at varerne returneres i samme stand som ved modtagelsen, Vi anbefaler at varerne er forsvarlig indpakket og sendes med Track & Trace nummer da ansvaret ligger hos dig indtil modtagelse på vores lager.

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Simple Goods Aps at vurdere varens stand.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Simple Goods Aps i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Simple Goods Aps dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

    Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav. 

    Har du yderligere spørgsmål?

    I vores kundeserviceafdeling sidder vi altid klar til at hjælpe dig med alle de udfordringer eller spørgsmål, som skulle opstå, når du handler ved os.

    Du kan koste os via email og telefon alle hverdage:

    webshop@lenebjerre.com

    +45 96 71 21 00

    Mandag - torsdag: 09:00 - 15:00

    Fredag: 09:00 - 13:00

    Weekend & helligdage: Lukket